Jak zarabiać na mediach społecznościowych?
Data publikacji 31 maja 2019Wszelkiej maści media internetowe zdominowały rynek przekazywania informacji, stając się istnym hegemonem tejże branży. Tradycyjne gazety odchodzą do lamusa, bo i po cóż maszerować do okolicznego kiosku celem zakupu gazety, którą najpewniej dość szybko zutylizujemy, jeżeli wieści z całego świata możemy mieć na wyciągnięcie dłoni?
Jednak social – media to nie tylko strony stricte informacyjne
To przede wszystkim ludzie, ludzie którzy tworzą takie społeczności, w jakiś sposób inspirują innych lub najzwyczajniej w świecie ciekawią. To oni królują na Instagramie, Snapchacie czy Facebooku. I zarabiają na tym ogromne pieniądze reklamując najróżniejsze produkty czy usługi. Tak – ogromne – bowiem dużo zagranicznych, czy też naszych rodzimych „influencer’ów” traktuje to jako sposób na życie. Życie, którego wielu z nas mogłoby pozazdrościć.
Praca marzeń, prawda? Oczywiście, a co najlepsze – osiągalna dla każdego. No a przynajmniej dla osób posiadających smartfon lub komputer (ale bez tego nie czytalibyście tego tekstu, więc wszystkie wymogi uważam z góry za spełnione) Jak więc się do tego zabrać? Przede wszystkim – wybór odpowiedniego serwisu. Faktem jest, że Instagram czy Facebook należą do jednej i tej samej firmy, obie służą jednak do czegoś innego. Instagram jest swego rodzaju blogiem fotograficznym, na którym publikujemy codzienność naszego życia, czy też wydarzenia raczej niezwykłe. Facebook służy już bardziej jako przedłużenie „biura” informacji dla fanów, zazwyczaj większość znanych już osób korzysta z niego właśnie po zdobyciu sławy gdzie indziej. Dlatego skupię się na Instagramie, bowiem jest to najłatwiejsza droga.
Jak zacząć zarabiać na Instagramie?
Cóż, najpierw przydałoby się konto na tymże serwisie. Co później? Później chwila zastanowienia i wybór treści, które będziemy tam umieszczać. A wybór jest ogromny! Interesujesz się modą? – super, wrzucaj zdjęcia swoich nadzwyczajnych outfitów i stylizacji, a z czasem, gdy zyskasz grono obserwujących, potencjalna firma chcąca za twoim pośrednictwem zareklamować swój produkt sama Cię znajdzie. Jesteś bardziej duszą artysty i posiadasz zdolności manualne? Świetnie – pokazuj światu to, co tworzysz.
No dobra, powiedzmy, że już to zrobiłeś jakiś czas temu a twoim problemem jest to, że najwyraźniej nikogo to nie interesuje. Co zrobić w tej sytuacji? Dobrym pomysłem będzie edycja i dodanie nowych hashtagów (jeżeli wcześniej ich nie używałeś – zacznij). No a po za tym – powiedzmy sobie szczerze, własnemu szczęściu należy pomagać jak tylko się da. I niech to, co zaraz przeczytasz Cię w żaden sposób nie zniechęci, bo – uwierz – większość(jak nie każdy) znanych influencer’ów z tego korzystał. O czym mowa? Śpieszę z wyjaśnieniem – otóż, popularność możesz najzwyczajniej w świecie… kupić. Tak, dobrze przeczytałeś i nie ma potrzeby regulowania monitora, kupić.
Istnieje wiele serwisów i stron świadczących taką usługę
Co znacznie bardziej atrakcyjne – oferują sprzedaż realnych obserwatorów, którzy nie będą tylko martwą liczbą w statystyce twojego profilu, ale będą razem z Tobą uczestniczyć w życiu Twojego profilu. Większość stron oferuje sprzedaż obserwujących, (czy też popularniejsza fraza: sprzedaż followersów) którzy – najprościej mówiąc – są martwi. Oczywiście, nie w realnym życiu! (Broń Boże!) jednakże w twoim życiu którym zamierzasz dzielić się ze światem uczestniczyć nie będą, plus – co gorsze – instagram szybko wyłapuje takie profile z dużą ilością martwych obserwatorów i najzwyczajniej w świecie je blokuje. Dlatego serdecznie polecam Ci korzystać ze sprawdzonych stron, bo – naprawdę – za niewielki wkład własny zyskasz to, na co ciężką pracą i konsekwencją musiałbyś czekać miesiącami. A co lepsze, ten wkład własny szybko Ci się zwróci – i to z nawiązką. Sprawdź polecane serwisy i kup sobie popularność!