Jesienne gadżety reklamowe
Data publikacji 12 lipca 2019Lato nieubłaganie zbliża się ku końcowi. Powoli zapominamy o piłkach plażowych, parawanach, ręcznikach i innych gadżetach kojarzących się z ciepłem i wakacjami. Przed nami jesień. Okres słoty, deszczu i pierwszych mrozów. Dla specjalistów odpowiadających za promocyjne nadszedł czas na zmianę ofert gadżetów reklamowych.
Jakie są najlepsze upominki na okres jesienny? O czym warto pamiętać przygotowując ofertę gadżetów reklamowych?
Parasole z nadrukami
Kiedy najbardziej przydają się parasole? Oczywiście jesienią. I warto ten fakt wykorzystać oferując obecnym i potencjalnym klientom gadżety reklamowe w postaci parasoli. Klienci docenią ten gest i uznają, że firma wręczająca im upominek tego typu troszczy się o nich.
Parasole zapewniają ogromną powierzchnię na komunikaty marketingowe. A do tego są widoczne także przez innych ludzi spacerujących ulicami. Co w oczywisty sposób zwiększa grupę odbiorców reklamy.
Kurtki przeciwdeszczowe
Jeżeli w ubiegłym roku firma przygotowała dla swoich klientów parasole to warto w tym roku coś zmienić. Ciekawą alternatywą są cienkie kurtki przeciwdeszczowe, które mają dokładnie takie same zalety jak parasole.
Kurtki przeciwdeszczowe charakteryzuje taki sam poziom używalności. Również są widoczne dla osób postronnych. I także pomagają budować zaufanie pomiędzy klientem a firmą.
Zestawy grzybiarza
Zestawy grzybiarza to absolutny hit wśród jesiennych gadżetów reklamowych. To doskonały upominek promocyjny dla wszystkich tych, którzy uwielbiają spacery po lesie w poszukiwaniu grzybów. A takich osób jest naprawdę dużo.
Zestaw składający się z noża i szczoteczki powinien być wykonany w wysokogatunkowych materiałów i zapakowany w gustowne i praktyczne etui. Wtedy na pewno pomoże w budowaniu relacji na linii klient – firma.
Kubki termiczne
Kubki termiczne pozwalają cieszyć się ulubionymi gorącymi napojami podczas dojazdów do pracy lub weekendowych wycieczek. Jesień jest doskonałą porą na ich wykorzystywanie. Spadające temperatury sprawiają, że klienci jeszcze chętniej sięgają po gorącą kawę lub herbatę. W związku z tym na pewno docenią taki upominek.
Skrobaczki do szyb samochodowych
Wprawdzie skrobaczki do szyb kojarzą się z zimą, ale takie skojarzenie to poważny błąd marketingowca. Po pierwsze mrozy mogą nadejść już późną jesienią, co oczywiście powoduje konieczność skrobania szyb. Po drugie zima to zbyt późny okres na wręczenie takiego gadżetu reklamowego. Harmonogramy kampanii promocyjnych powinny być skonstruowane w taki sposób, aby wyprzedzać ruchy konkurencji. Zbyt późne przygotowanie kampanii gadżetowej może spowodować, że potencjalni klienci będą już korzystać z upominków konkurencji. A tego każdy marketer chciałby uniknąć.
Inne jesienne gadżety reklamowe
Pomysłów na jesienne gadżety reklamowe jest oczywiście o wiele więcej. Podczas przygotowywania oferty upominków dla obecnych i potencjalnych klientów warto pamiętać, by była ona kontekstowo związana ze zbliżającą się porą roku. Dzięki temu wzrośnie używalność gadżetów reklamowych, a więc także ich wartość marketingowa.